|
Sida 21 av 26
|
|
|---|---|
| Beställde i Januari men betalade inget. Jag visste ju dessutom redan då att produktionsstarten var först v27. | |
|
@pr0bz, såg en artkel om de nyss.. fan va sjukt... jag väntar leverans om en dryg månad... funderar på att försöka dra mig ur personalbils-köpet.. kommer ju få punga upp närmre 6500-6800:- netto varje månad pga detta... bleh.. länkar in artikeln.. Länk |
|
|
Jahapp då blev jag med BMW återigen..(tjänstebil åtminstone) G21 förväntad leveransdatum vecka 51. 320d, xdrive Touring MHEV connected Vit M sport Större tank Dragkrok Akustik rutor Park assistant Aktiv fartpilot Ganska basic skulle jag tro, men för dom pengarna är jag nöjd. Bilen kommer dra en del husvagn är tanken. Vad har jag missat enligt er ? |
|
| Grattis! Hifi eller Harman Kardon kanske? | |
|
Eluppvärmd ratt Tonade sidorutor bak samt bakruta Helljusassistent HiFi Högtalarsystem |
|
Buspelle |
Grattis!. Låter som en snabb leverans om du beställt nu och får leverans v 51. Du får en bra bil med den utrustning du valt. Smaksak vad som kan vara värt att lägga till. Infällbara speglar (ett måste tycker jag) Hi-Fi (nästan ett måste) Eluppvärmd ratt (skönt men inget måste) Tonade rutor bak (snyggt men inget måste) 19" fälgar (snyggt men inget måste) |
| Skulle säga bättre ljud är prio 1. | |
|
Hi-Fi ej harman tyvärr! Blev för dyrt för mig även om jag ville ha det! Eluppvärmd ratt missade jag helt i ivern, kanske det viktigaste:-) Har signerat köpeavtal från firman svårt ändra i det redan. Tonade rutor bak ingick med, glömde nog skriva med det. Helljusassisten är bekväm men går väl köpa till i efterhand? Boende på landet tycker jag helljuset från början är riktigt dåligt, borde kanske haft laser men rymdes inte heller. |
|
|
Vad oväntat, beställde min 330e xdrive touring i juni. Fick prel leverans V.36 men fick sedan nyheten kring återkallande osv. Nytt leveransbesked under V.50. Jag var helt säker på att leveransen skulle ske under början av nästa år. Blev idag kontaktad att bilen strax är på plats, fick reg nr och besked om att jag blir kontaktad strax när vinterhjul osv är monterade. Sjukt spännande då det blir min första BMW. |
|
Buspelle |
Snusse: Grattis! Kul när det går snabbare än väntat och mindre kul när tar längre tid än väntat. Känns som om BMW trots problemen prioriterat att få ut laddhybrider på vägarna. |
|
Snusse: Grattis! Du kommer inte ångra dig med valet av märke :) BMW CS #12321 |
|
| Även jag har fått regnr så nu borde det vara hyfsat nära :) | |
|
uuuuuuhhhhhh vilken lyx ni har.. har fått leveransbesked om vecka 46 sen tidigare.. jag vill också ha regnummmer!! :D Fick provköra kollegans 330e touring häromdagen för att stilla mitt begär.. de blev motsatt effekt! Orkar inte vänta mer nu!! |
|
| HAHA Det hjälper att gnälla på forum tydligen :) fick besked att jag kan hämta nästa vecka.. dock frågan om jobb tillåter det... månads kost för gamla bil etc som spelar roll.. brukar föredra byte efter halva månaden gått... | |
| LÖRDAG! lyckades få in leverans innan månadsskiftet :P | |
| Det var snabba puckar, kul! Då lär du också hinna köra en liten stund med sommardäck om du inte bor allt för långt norrut. | |
| @Müllw. jag krävde sommardäck vid leverans :) ingen snö i skåne! beställde 1 juli, så de har tagit sin tid. kunde tidigast byta 31/10 pga min nuvarande lease. så det blev PERFEKT och 2 veckor tidigare än prel leverans tid. | |
|
Beställde en 330e touring 30:e september. Fick nästan direkt veta produktion i November. Igår fick jag produktionskedja 46, med leverans v49. Dock sa ÅF att av erfarenhet kan leverans diffa plus minus 2v. Jag tycker oavsett det är bra leveranstid även om det är sjukt jobbigt att vänta. 😂 Specad enligt följande: Model M-sport Innovation med Laserlight och driving assistant prof. Connected (standard) Komfortöppning Akustiklaminerade rutor Harman Kardon Shadow line Parking assistant Dragkrok |
|
Buspelle |
Thewhip: Grattis! Låter som nästan rekordsnabb leverans i dessa tider. Beställde själv i mitten på maj och har (efter diverse förseningar) produktion v45, ankomst Halmstad v48 och leverans 10-12 dagar därefter. förutsatt att allt funkar enligt plan. Verkar allt mer uppenbart att BMW prioriterar att få ut laddhybrider på vägarna. |
|
Har beställt en 330E Touring som ska börjas att produceras i vecka 46. Bara hoppas att fabrikerna inte stänger nu i dessa tider. Markus77 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.