|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Varför vill du så gärna ha en M5 E39? Min M3 E90 har också en v8. Den har gått 10300 mil och är i ett fantastiskt skick. Mycket modernare. Till salu. |
|
| Helt otroligt att man annonserar ut en M5 med så dåliga bilder. Då vill man inte sälja.. :) Trick för att lura frugan kanske så man får behålla den men man har ändå "försökt" sälja ;) | |
| Kanske just för den inte är så modern👌 | |
| Kanske just för den inte är så modern👌 | |
| Är inte intresserad av en M3 e9x av många anledningar. | |
| Annonsen OlaO länkade till är nedsläckt nu.., såld eller borttagen? | |
| Såld...😀 | |
| Grattis till, vad jag antar, en fin vagn får man väl säga då kanske...😁 | |
|
Tack!! Under allt damm var den mkt finare än jag anade. Allt funkar och är som ny under mattor och kåpor. Stor service o genomgång på BMW är tanken sen får den komma ut på vägarna när solen skiner. |
|
|
Hilton76, Grattis. PM:a slutpris till mig om du vill. Jag är nyfiken ;-) Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
| Grattis till Hilton76 :) Vore kul med lite (bättre) bilder! | |
|
Det här var en helt annan prisbild än vad man sett på länge: Länk Lite fix säkert som kommer kosta men då har man en trevlig bil för vettiga pengar. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
| Den verkar såld, inte undra på med det priset😀 | |
| Ja grattis på bemärkelsedagen, om man kollar när ägaren är född ... | |
|
Nu jäklar drar det visst iväg... Länk |
|
|
Ja det där var att ta i. För 375k hade iallafall jag kräft att få den belysta originalknoppen på växelspaken. Mvh Ola Mina Bilar: Länk |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Värt att höra av sig till Nicke: Länk |
thekinglives |
fattar ingenting?? varför vill han ha 5000 euro i cash? och 80kkr i banköverföring? en e6x hellre än pengar.... undrar vad jag ska kräva att få betalt i när jag säljer min, apelsiner, eller knäckemackor:) |
| Han kan väl inte vara utan bil utan föredrar bil+pengar. Inget orimligt i sig men det krånglar ju till det en massa. | |
thekinglives |
jo...men, för de flesta funkar det ju med pengar på kontot, sedan om man vill ha euro eller rubel så bistår ju banken med detta. men vad vet jag. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.