|
|
|
|---|---|
| Vad betingar en 525 M sport -03 idag? Den är original och i helt ok skick, nån reva i klädseln och ett par rostprickar men generellt bra. Gått 27' men i ok skick. Automat och går fint. Sommar och vinterdäck | |
Transocean |
Ljusgrön? |
| Nej Silvermetallic. Fanns gröna M-sport ens? | |
| Oxfordgrön gick väl kombinera med M-sportpaket? | |
| 20-25 är nog vad du kan få ut så som du beskriver den. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Arbetskompisen betalde 5 000 för en 03 lika den som beskrivs dock läckte kylaren som fick bytas annars i bra skick det var 2 år sedan rullar på fint fortfarande.. Att man sedan begär 129 kr för min gamla 528-96 är väl något i överkant 🤣🤣 ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tja...spontant utan att ha sett den så bör du i alla fall lägga ut den för låt säga 15000, högre om det där "rostprickarna" är bara just dessa(2st?).Ingen "övrig rost"?, t.ex. domkraftsfästen, bakluckan, dörrfalsar, skärmkanter? Men det är ju lite som att säga "hur långt är ett snöre", finns ett relativt stort prisspann på bl.a. E39:or beroende på skick/utrustning/ historik. Sedan finns "drömmarna" också ;) Mvh Janne. |
|
| Får se vad det blir, frågan är dock om det är nåt sug efter dessa längre? | |
|
Fina e39or, i synnerhet med M-sport och manuell, kommer det finnas efterfrågan på i många år framöver tror jag, det finns ju nästan inga. Men då är det skick och miltal som bidrar till värdet. Din har väl tyvärr inget av det fullt ut utan blir mer av en bruksis och då sjunker värdet dramatiskt och blir mer beroende på den mekaniska biten, vad som är bytt osv. För dessa vagnar finns kanske inte jätteriv men jag tror fortfarande att en hyfsat fin är någorlunda attraktiv och kan bringa runt 20’ i värde. De billigare varianterna som finns ute har nog, tror jag iaf, en hyfsat lång lista på saker att åtgärda. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.