|
|
|
|---|---|
|
Alla alternativ på navi eftermontering innebär flera tusen kr samt ingrepp på bilen. Med tanke på att alla smartphones har fantastiska GPS så har jag kommit fram till att det är jättedumt att slösa flera tusen på det. Så min fråga, vad är den snyggaste/bästa mobilhållare som passar i en BMW 3-serien. Det jag söker är elegans samt att den integrerar sig fint med BMW:s eleganta design. Plus bra funktion. Länk | |
| Jag hade köpt en Garmin om jag inte redan hade två... Plus har navigationssystem i bilarna redan. Överlägsen bättre än mobilen och inte speciellt dyrt, röststyrning funkar också dessutom kan man koppla till dashcam om man vill och dessutom gratis uppdatering av kartor med trafikinformation. | |
|
Jag har kört på Brodit, både som mobilanpassad hållare samt monteringsbåge. Snyggt eller inte men jag gillar deras hållare som är gjorda exakt för min mobil, passar väldigt bra och med laddsladd integrerad blir det kanon. |
|
| Stenback: Tack, låter bra, ska kolla den! | |
|
Kopierar mitt inlägg från en annan tråd: Här är min lösning med en Magsafeladdare för iPhone. Målet var att den passa in med den övriga utrusningen och kännas så OEM som möjligt. Är inte så förtjust i att det hänger en massa lösa kablar i bilen. Som tur är har BMW ett 12 V-uttag på passagerarsidan under handskfacket som fungerar perfekt för ändamålet. Det svåraste var att hitta en platt vinklad USB-kabel som jag kunde dra innanför instrumentbrädan. Det jag använde mig av var en modellanpassad hållare från Rennline som jag sedan monterade en Bonola Magsafe laddare på samt en platt USB-kabel (GOLF GC-68T). Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.