|
|
|
|---|---|
|
Halloj, lite gröngöling i bmw-träsket och hoppas kunna få lite hjälp här. Jag har ett tarsigt angel eye på min e92 coupe från 2012, och jag har nog tittat på alla sorters tutorials på youtube och läst på forum om hur man byter den där H8 lampan som antingen vrids lite och man kommer åt uppifrån i locket, och så har jag även sett att det finns en del modeller där man lossar ett "cylindriskt" lock innanför innerskärmen. Problemet är att jag har varken H8 lampa som vrids eller det där locket innanför innerskärmen, däremot sitter det nån form av lampa väldigt långt ner i strålkastaren om man tittar uppifrån. Men jag har inte den blekaste om hur jag kommer åt den, måste man verkligen riva bort stötfångare och hela lampinsatsen för att komma åt denna? Förmodar att jag har LED på mina angel eyes eftersom jag inte hittar nån vanlig lampa | |
|
Original skall du ha ett lock och gå in ovanifrån i motorrummet samt en H8 lampa. Har själv bytt denna och det är tämligen enkelt! Har du inte det så har någon varit där och petat dit något annat! Ingång från hjulhuset gäller Ej E92 endast E90 o E91. Mvh |
|
|
Som sagt locken har jag men lampan till angels finns inte där. Hittade dom i botten på strålkastaren nu när jag rivit bort hela fronten. LED Angels, frågan är bara hur man byter eller var man köper? Kan tyvärr inte ladda upp nån bild här |
|
| Skruva loss och ta med till ngn som säljer led, de bör kunna se vilka du skall ha. Mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.