|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som satt på stänkskydd på sin X3:a......kör en hel del på grusvägar har sportpaket på min,enligt BMW går det ej att sätta stänkskydd då. Får min bil vecka 18 ///bmwlars | |
|
Bmw original passar dåligt. Jag har beställt på Ebay men inte fått dom än. |
|
|
Hej såg oxå att man kunde köpa på eBay men frakten var på 1500 us Splash Guards Complete Set For 18-19 BMW X3 G01 w/ M-sport Bumper Mud Flaps US $34.00 Subtotal (1 item) US $34.00 Shipping US $1,500.00 Order total US $1,534.00 Vad fick du betala? ///bmwlars |
|
|
Nu har jag hitta stänskydd utan den dyra frakten. OEM Splash Guards Mud Guards Flaps 82162410525/410526 FOR 2018-2020 BMW X3 M G01 Totalt 618 kr ///bmwlars |
|
| Jag har monterat orginal stänkskydd på min G01 med bra resultat bak inga problem, fram lite svårare men inget man tänker på kostade 1600:- på M-bilar | |
|
Kan du lägga upp några bilder. Hur var passformen? ///bmwlars |
|
| Passformen var helt ok, jag återkommer med bilder | |
|
Kul alias du har🤣 ///bmwlars |
|
| 😃👍 kan du/vill du skriva ditt mobilnummer så kan jag skicka bilder den vägen. | |
| 007 | |
|
Hej, Tar gärna del av bilder och info om detta då jag snart ska hämta ut min x3 M-sport |
|
|
Re: NikArnLin Har nya stänkskydd till BMW X3 med sportpaket till salu. ///bmwlars |
|
|
Hej BMWLars Är det original? Har hört mig för hos BMW åf som säger att det inte går....men tråden säger ngt annat. Pris? Mvh |
|
|
Har köpt dessa på på eBay,men det dröjde så länge innan jag fick dessa Så jag köpte BMW original och fick då tälja om dem för de skulle passa. Men dessa är gjorda för BMW X3 med sportpaket 2018-2021 Men är du intresserad så säljar jag dem för 800kr Jag bor utanför för Skövde ///bmwlars |
|
|
Låter intressant...bor i Jkpg... skriv in ditt mobilnr i min gäst bok så hörs vi den vägen. Allt gott! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.