|
|
|
|---|---|
|
Jag fick ett samtal om att etsa regnummer på rutorna och tänkte fråga lite om det. Jag har skickat ett SMS till Folksam men det tar ju lite tid innan de svarar så jag tänkte ta upp diskutionen här med. Vad har Ni för erfarenhet av denna typ av märkning och denna typ av samtal? Jag minns inte vad företaget heter (jag satt bakom ratten). Jörgen | |
| Dessa etsningssatser får du från ditt försäkringsbolag enda problemet som jag ser det är att det skulle vara några fler mallar i förpackningen räcker bara till bilens rutor, jag har lyckats återanvända och har även regnummer på spegelglas. Detta har gjort på alla mina bilar jag ägt. | |
|
Vilket försäkringbolag har Du gto80. Vid första kontakten med Folksam verkar det inte som att de har något sådant. Jag har ställt en direkt fråga nu, får se vad de säger nu. Jörgen |
|
| Kanske inte alla bolag tillhandahåller den tjänsten man kan även beställa från Stöldskyddsföreningen känns lite seriösare än någon som ringer och vill erbjuda själv har jag If Länk | |
| Jo då Folksam säljer SSF satsen Länk | |
|
Tack för länken gto80. Innan Du lade upp den hade jag fått besked från kundservice att Folksam inte hade nåt sånt. Jörgen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.