|
|
|
|---|---|
|
Äntligen har jag fått bort det sista spåret av styling på min bil. Jag monterade vinterdäcken idag och de satt på BMWs egna fälgar. Nu slipper jag se de fula sommarfälgarna varje dag när jag kommer ut till bilen. Försöket att montera motorvärmare misslyckades dock. Hade det varit en 316 utan AC så hade det garanterat gått bättre. | |
|
Varför inte bara köpa en stylingfri från början då? Garanterat billigare. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Finns det ostylade ex kvar? /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
shu!, Den var väldigt ostylad lyckligtvis, men nu är den helt ren från sånt trams. Fast de andra fälgarna åker nog på till sommaren om jag inte springer på nåt billigt med sportiga däck i samma storlek. Kristian, Det är inte lätt att hitta oförstörda E36:or! |
|
| Varför ta bort all styling när de redan sitter på...?? är ju snyggare me lite styling än helt orginal....är ju upp till var å en,men än då.... | |
|
LazerEye, Det är två saker som jag skulle kunna tänka mig att göra om; lacka trösklarna och montera vita blinkers. Allt annat får bilen att se ut som en julgran eller A-traktor. |
|
|
Jag föredrar också s.k. "stil-ren" styling! Det jag har gjort med min är: Nedlackad, vitablinkers runtom, dimljus (eftersom knappen och kablarna redan fanns) =), 17-tums BMW Original M-Contour 7.5tum fälgar runt om, ett supersprint system för att få dubbla fina pipor, sänkt i minsta laget 30mm fram och 15mm bak för att det ska se bra ut med fälgarna, m-mattor invändigt och en upplyst M-knopp =) Någon kanske kan tycka att det e för mkt styling men jag tycker det e perfekt å stilrent! :-D Mvh Tobbe |
|
|
Topbias: håller med dig. Stilrent ska det vara :) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Men så råder det väl inget tvivel om att Tobbes 320 är en av de cleanaste och fräschaste bilarna i Sthlmstrakten heller? ;) Du har lyckats finfint killen =) //Koffe |
|
| Tobbe: //M wannabe ;)) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.