|
|
|
|---|---|
| Hej. Har tryckt in knappen för att koppla bort antisladd. Men när jag spinner och sladdar lite är det fortfarande något system som hoppar in och låter. Är det abs? | |
|
Du måste hålla inne knappen så att du stänger av både antisladd och antispinn. Två gula varningslampor ska lysa. |
|
|
Är det inte så att man måste trycka in knappen lite längre? Nån form av 2-stegsraket menar jag. Första läget tillåter mer sladd än med systemet helt på men det finns där ändå. Andra läget tillåter betydligt mer men det finns nog ändå någon form av hängslen i bakgrunden. Att HELT koppla bort det vet jag inte om man kan.... Nåt åt det hållet är det i alla fall på min gamla e46:a. Den körs aldrig på vintern så jag har inte 100 koll. På f02:an har jag inte ens prövat.... Niklas Fransosen |
|
| Det är två steg ja, i det andra steget som uppnås efter man hållit inne knappen i över 5 sekunder så är allt antispinn och antisladd avstängt, fullständigt. Så ja Fransonsen, man kan bli av med det helt. Så är det på min bil och om jag minns rätt så var det även så på E90. | |
| Härligt, tackar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.