|
|
|
|---|---|
|
Har en 118D F20 där vi bytt batteri ett par gånger nu. Nu den senaste höll endast 2 - 3 veckor. Någon som vet en lösning eller det är att leva med det??? Tack på förhand. | |
Transocean |
Jag bytte nyss efter två år. Är du säker på att du satte dit ett nytt batteri :-) Att det inte blev så att du hadde flera batterier på bordet samtidigt och av misstag hamnade det gamla tillbaks i nyckeln? Vad med den andra nyckeln? Drar den också ström? |
|
Vi bytte till nytt, men pratade med Bmw precis. Vi köpte på Kjell & Company och ska prova med batteri köpt från Bmw istället först. Har inte använt den andra så mycket heller, men jag testar med batteri från Bmw först, så ser i om det hjälper. De berättade om en annan kund som också köpt från Kjell & Company och han provade Bmw batteri och det hade fungerat för honom. |
|
|
Kjell&Co kanske har ett batteri av sämre kvalisort men inte fan visste jag att BMW tillverkade CR2032-batterier själva. Dom lär vara ohemult dyra, det är väl det enda man kan vara säker på. Köp ett Duracell eller "märkesbatteri" istället för att slänga pengar till BMW. Niklas Fransosen |
|
Transocean |
Jag gav 19 ,- / 8 stk på Ikea. |
|
Bilnyckeln till min Cadillac "åt" också batteri. Också köpta på Kjell&Co. (Och jag kollade att bäst före datum inte hade passerats). Köpte nytt batteri på Jula, och med det är det inga problem! Det tyder onekligen på att just Kjell&Co batterierna suger! |
|
| CR2450 ska det vara (finns inte på IKEA). Även jag tycker Kjells håller dåligt. Duracell har funkat mkt bättre. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.