AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
337

Hur många av Er kör en 528i 1996-1998

An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Funderar på att importera en sådan från "fatherland"
Är Ni nöjda med Era vagnar? Något speciellt man ska tänka på just på denna modell eller? Någon utrustning som jag ska prioritera framför något annat? Är c.14-15.000 mil på en sådan bil mycket om man förutsätter schysst handhavande?
He
478
Heli
330eT -20 Portimao blå, M paket,mm..
Jag fick hit min 528 från "das vaterland" för en dryg månad sen, så det är lite tidigt för mig att ge några djupare redogörelser, men jag är toknöjd ännu så länge:-)
Jag sköt in mig på en 97'a för jag ville ha steptronic lådan och jag ville undvika ev barnsjukdomar på första årsmodellen. Vad det gäller utrustning så är det ju så att ska man hitta en med allt godis man någonsin vill ha, så kan man få leta ganska länge, försök rangordna prylarna du vill ha i den. Kolla gärna priserna på sånt du vill köpa till om det inte kommer med, jag glömde kolla om min bil hade cd-spelare/växlare, det ångrar jag lite idag då det har visat sig att det är dyrt som grisen om jag vill ha i originalprylarna nu...
Priserna på olika extrautrustning kan du säkert hitta här på forumet, sök bland inläggen eller i delar säljes
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.