AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

4-Serien
1.645

428i Coupe 2016

Jo
635
Jojje
Bmw 428i Coupé M-sport 2016..
I morgon är det dags för den första 2-d coupe på nästan 20 år..Ungarna börjar bli stora så kände det var dags. Har haft ett par 420d Gran Coupé och en 428i Gran Coupé med manuell låda, men nu blev det en "riktig" coupe. 2016 ..glaciär silver, sport automat och m-sport. 6000mil.
Tips på styling som inte kostar skjortan?
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Smaksak men M-performance fronten i kolfiber är riktigt snyggt, likaså diffusern bak (svart eller lackad). Led-baklysen (LCI) ger ett jättestort lyft också men det kan kvala in som ”kostar skjortan”. Nämnda förändringar har jag gjort på min.
ma
26
mats435i
435i Grand Coupe -15
Röd start/stopp knapp - kvalar helt klart in som prisvärt. Köpte min på amazon.com och den kostade inklusive frakt, tull mm ca 125 kr :-)
42
785
428
Företaget äger min bil😬😬😬😬
Inga direkta tips på styling.

Men grattis !. Helt klart den snyggaste BMW n just nu. (Förutom M8)

Har själv haft en och var supernöjd. Har en likadan nu men med lite större motor.

Det enda tipset är väl att satsa på att få upp effekten lite grann 😉

Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Mats 435 - länk? :)

Enkelt att byta?
ma
26
mats435i
435i Grand Coupe -15
Jag köpte från Länk men det finns många liknande. Tog ett tag då den skickades från Kina. Monteringen var busenkel, men knappen får man en lite bit kladdig häftmassa som man trycker fast (hårt) på den gamla knappen. Sen drar/rycker man snabbt loss den och sätter dit den nya. Tar typ 1 minut :-)
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Intressant! =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.