|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ISTA D 4.21.25 ISTA P 3.67.0 Bmw ISPI Admin Client 19.5.40.291 Bmw HDD Update Utility 2.10.7135.19440 Bmw air client 7.1.3.1 Bmw ksd 02.20 Bmw etk 02.20 inkl pris lista Bmw key reader plus 4.6.0.0 Bmw ISTA launcher 1.21.1. 817 Bmw icom A1, A2 A3 firmware 03.15.02 Bmw icom next A firmware 03.15.00 |
|
|
Ja nu börjar det likna de priser som jag förväntade mig. Jag har ingen brådska, jag ska kolla rund lite mer. Tack för alla bra råd. Jörgen Pensionär sedan 2017 |
|
|
Tack! Många bra svar. Jag kommer att kolla vidare innan jag bestämmer mig. Jag hittade bara en annons från OlaO men det gällde bilar före 2013. Hur hittar jag alla OlaOs annonser? Jörgen Pensionär sedan 2017 |
|
|
Här är jag ;-) Kontakta mig via denna annons så får du mer info: Länk Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
| Köp inte carly onödigt dyr och mycket sämre numera med alla fjantiga uppdateringar. | |
| Tycker Carly har blivit bättre och snabbare faktiskt. Jag köpte för längesedan så jag har den fula BMW versionen fritt lifetime. | |
|
Det har jag med, har haft carly sen den kom. Men gillar inte att nya layouten av felsökningen. Stående skärm , visar moduler och felkod jag inte har i bilen . Tappar ofta kontakten osv. |
|
|
Håller med om att det tog tid att vänja sig vid layouten, men kommunikation är mycket stabilare nu. Det strulade en del förr. Jag kör Android. |
|
|
Tycker att den blivit bättre överlag, men jag har svårt att hitta vissa parametrar, ex brändletryck. (hirrar inte fuel pressure längre) Har N53-motorn. /Anders |
|
thekinglives |
Länk Vxdiag för BMW, måste tipsa om den, har testat den. Den ersätter "alla varianter av "ICOM" interfacet. Köp senaste Ista+, och fullversionen av E-sys, och du lär inte bli besviken. Fördelar med VXdiag gentemot "ICOM": +Mycket snabbare + Stabilare än clonerna av ICOM (Original undantaget) +Billigare +Mycket lättare snabbare att uppdatera "firmware" (mjukvaran i VXdiag) På minussidan: -greppar lite sämre i obd uttaget, vilket känns lite ostabilt när man kör samtidigt som man är uppkopplad. OlaO:Visste inte att du hade program som Ista och E-sys, hade jag vetat hade jag gärna köpt från dig, lättare med support när man talar samma språk. |
|
Hur vet man om det finns GPS som man kan plocka fram med "diagnosutrustning"? Jag har haft Smart Roadster och DAS i många år och med den kan man aktivera en del funktioner och utrustning. Jörgen |
|
|
thekinglives, wow, ser ut som ett seriöst kit. Vad gör du med den som man inte kan med t.ex Carly? Tack, Nyfiken |
|
|
Hplay Det är samma grejer som aukt bmw verkstäder använder |
|
|
Då menar jag inlägget på föregående sida 2020-02-19 18:43 |
|
|
Verkar detta bra? Länk Finns det någon i närheten av Halmstad som har grejer och som kunde sig att hjälpa? Då kanske man kunde komma överens om något. Jörgen En länk till Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.