|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Är på jakt efter en sån här, har oxå hittat en! Nån som har nåt kul att berätta om denna M3 serien. Är den grym eller skall man ta klivet upp till 321hk modellen eller räcker det till med 286hk.. Snälla, berätta den som har nåt att dela med sig! Calle | |
|
Finns inget som heter det. Capital Car säger sig ha en men det är bara en m3 limo med helt otroligt mkt läderinredning. |
|
|
Kan du lägga upp en länk på denna M3-96 LE med 286 häst? Jag har aldrig hört talas om en sån vagn, men vad vet jag? Hur många sådana skulle det finnas? Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
...de va den på capital car jag sett.. hmm.. vet inte heller... trodde de fanns, men, men... Nån annan som vet mer än oss andra här? |
|
|
Menar dom inte helt enkelt "Individual" då? Låter ju som det... /Magnus T --------------------------------------------- Fyrdörrars familjebil till SALU: M3 limo Massa bilder o info: Länk |
|
|
Den på Capital Car kan du släppa ur tankarna...omlackad (dåligt) både här och där... Det känns inte 100% /K |
|
|
Jag har stött på både en 328 och en 318 i Ltd utförande, Båda 4 dörrars med mycket utrustning komplett M exteriörpaket mm. Var säkert något paket erbjudande som fanns 95-96. |
|
| ok. thanx för allt! | |
| Nu e bilen borta iaf. Betyder att nån köpt den.. Vem? Inte jag iaf! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.