|
|
|
|---|---|
|
Hej. Om man kollar på Car info om min bil så står det att den ska ha skärm. Men jag har fan ingen skärm. Endast en fjantig stereo. Hur kan det vara så? Tack | |
|
Samt, kan man starta bilen utan att köra in nyckeln och sen trycka på startknappen? tack |
|
|
1) Skärm? Menar du navigationen? Hur står det på carinfo att du har skärm? 2) Nej, inte utan modifikationer. |
|
|
Står det inte en disclaimer på car.infos sida att det kan förekomma fel och att man då man upptäcker ett gärna får meddela dom det?! Jag vet inte varifrån deras info kommer men de som ligger bakom sidan, tror faktiskt det bara är 1 kille, kan ju knappast kolla den info dom får mot verkligheten om man säger så. Niklas Fransosen |
|
|
Ok. Ja antar att dom menar navigationen. Kan ju inte vara något annat antar jag. |
|
|
I E9x finns det inget tillval som bara innefattar någon skärm. Där fanns det bara med eller utan navigation att välja på. Det står med andra ord fel på car.info |
|
| Slå in dina 7 sista i chassinummret här Länk så ser du vad bilen hade för fabriksutrustning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.