|
|
|
|---|---|
|
När jag kollar min X5 40d E70 i vin-dekoder så står det att bilen har s4nc auxiliary heating/ventilation. Jag har Googlat och hittat att det är allt från dieselvärmare med fjärr till någon typ av restvärmare. Någon som vet vad det är? Har nyss köpt bilen och fick ingen info om att den har dieselvärmare och har således ingen fjärrkontroll heller. | |
| Värme/ventilation för tredje sätesraden får jag det till. | |
|
Jag får det också till dieselvärmare. Jag har också extra 'nyckel' till min |
|
|
Kupévärmare som drivs av bilens bränsle, alltså inte nödvändigtvis diesel. På dieslar kan denna gå in och stötta för värme även under gång men normalt sätt så värmer denna pryl INTE motorn utan bara kupén, ett något märkligt val av BMW- Det ska finnas en lite fjärr till dessa, jag har det på sjuan i alla fall. Man kan även programmera in senarelagd start via klimatfliken i iDriven. Har remoten och bilen varit ifrån varandra för länge pga batteribrist så kan ett besök hos en verkstad behövas för att få igång funktionen. Eller om man måste köpa sig en ny fjärr av någon orsak. Niklas Fransosen |
|
| S4NC är ”Utökad värme/ventilation för tredje stolsraden med integrerad dryckeshållare” enligt prislistan för E70 2011. | |
|
Olika bud märker jag. :) Om nu bilen har dieselvärmare antar jag att den syns någonstans, någon som vet var den sitter isf? 3e sätesrad har jag men har inte kollat om det sitter luftutsläpp där. |
|
|
Fel av mig: 'Auxilliary'... finns då i (minst) två versioner Min heter S536A Auxiliary heating och är typ dieselvärmare, dvs kopplas in med nyckel eller tudur. Standheizung Matthias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.