|
|
|
|---|---|
|
Tack på förhand. min 325-95 immar igen framrutan när det regnar. slår jag på ac.n försvinner det nästan direkt. Är det vanligt med det? har ni nå bra tips på nåt bra chip? sickan | |
| Det gör min -96a oxå. Försvinner efter 10 sekunder. | |
|
När man slår av AC:n immar det väl i så gott som alla bilar, det är normalt. /Andy 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
kamber |
HAHAHAHAheheh ! förlåt med det va roligt... inget illa menat!! lovar... men det e klart att det händer i alla bilar! slå på värmen! så går det bort.. =)! låt fläkten va på 1;an eller 2 :an =)!..... behöves igen ac för sånt =)! men men!... /Bujachaka.... B M W 318 -86 E30..... UTAN KÖRKORT FÖR TILLFÄLLET, TILL DEN 10 Augusti =) |
|
lyssna på kamber. ställ om fläkten i med vindrute-knappen så ventilationen går upp mot framrutan. då blir ni bergis av med imman. |
|
|
De flesat BMW.s med AC har ett filter som luften passerar (pollenfilter, partikelfilter...) och när detta blir igensatt blir det oundvikligen imma om man inte har AC.n på. Hade själv detta problem med en 325iC-95. Imma direkt vid minsta väderomslag under körning men när filtret var bytt blev imman ett minne blott! |
|
|
Tycker däremot att bakrutorna immar igen väldigt lätt om det är kallt ute och mycket folk i bilen, jobbigt att behöva köra med bakrutvärmen och fläkten på fullt........ Mvh Patrik 325i -92 |
|
| Håller med dig Sandgren! Resultatet av varm fuktig, luft på ena sidan fönstret och kall luft på andra sidan orsakar alltid imma, till förtret för föraren. Jag brukar be mina medpassagerare att hålla andan! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.