|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
@mephisto, Helt rätt, men dock inte min budget ;) |
|
|
Då vart det klart! 😃✊🏻 Det blir en M140 xdrive som ska hämtas på måndag. Clubman JCW är säkert en bra bil, men jag fick aldrig riktigt denna vill-ha känslan när jag reflekterade efter provkörning. Tack för alla inlägg och synpunkter. Difference between a man and a boy is just the price of the toys |
|
|
Duktig pojke :) Stort Grattis ! |
|
| Kul! Utrustning och miltal? | |
|
@Grelle, Tack! Facelift 2 Mil: ca 5000 Estoril blå Ganska basic utrustning, men ändå det mesta man behöver. Elstolar och backkamera hade varit nice...Min M3:a är nästintill fullutrustad så en del lull lull kommer jag att sakna, men körkänslan får kompensera detta. Här är en förkortad lista... 248 RATTUPPVÄRMNING 0 258 RUNFLAT DÄCK 0 2VB DÄCKTRYCKSMONITOR 0 2VF ADAPTIVE M SUSPENSION 0 302 STÖLDLARM M FJÄRRK. 420 SOLSKYDDSGLAS 430 AUT.AVBL.IN & YTTERBACKSPEGLAR 431 AUT.AVBL.INNERBACKSP 465 FÄLLBARA BAKSÄTEN 493 FÖRVARINGSPAKET 502 STRÅLKASTARTORKARE 508 P D C 521 REGNSENSOR 534 KLIMAAUTOMATIK 544 FARTHÅLLARE MED BROMSFUNKTION 552 ADAPTIVA LED STRÅLKASTARE 563 BELYSNINGSPAKET 575 EXTRA 12-VOLTS UTTAG 5AC HELLJUSASSISTENT 5DC FÄLLBARA HUVUDSTÖD BAK 5DP PARK ASSISTANT 609 NAVIGATIONSSYSTEM 674 HIFI HÖGTALARE H/K 6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL 6AE TELESERVICE 6AK CONNECTED DRIVE SERVICES 6AM REAL TIME TRAFFIC INFO 6AP REMOTE SERVICES 6NS BLUETOOTHFÖRB. PROFFESSIONAL 6WA INSTR.MED UTÖKAT INNEHÅLL 842 KALTLAND SPEC 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH Difference between a man and a boy is just the price of the toys |
|
| Det viktigaste finns ju där. Vilka däck sitter på? Alcantarainredningen? | |
|
Ja, Alcantara inredningen, har alltid gillat det men jag har aldrig haft en bil med denna inredning. Däck: Nya Michelin PSS Vinterdäck, nya Michelin också. Difference between a man and a boy is just the price of the toys |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.