|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
Någon som kanske sitter på dem som orkar maila över eller kanske vet vart man kan få tag på dem?? Vill he dem så man vet vart an ska borra så man inte borrar fel... Tack på förhand! E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
har hört att BMW ska ha monteringsanv. vet inte om det stämmer men det kan vara värt att kolla.... Christopher ///M535i BMWCS# 5041 Länk |
|
518i slow mobil |
Nope, inte bmw Solna iaf... Hade inget... Ingen som har demonterat sina sidokjolar som har lust att mäta upp hur stora hålen är, och vart de sitter?? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
518i slow mobil |
Ingen som vet??? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Jag kan mäta upp på min gamla 528, ska försöka kolla upp det till imorgon... Christopher ///M535i BMWCS# 5041 Länk |
|
518i slow mobil |
kanon... tack så mycket.... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
ok då har jag mätt ut hålen till sidokjolarna, jag hade inte skärmbreddare på den bilen tyvärr... jag kan börja med att säga att hålen är borrade 5cm upp i sidan och då har jag mätt från där det har rundats av på tröskels nederkant(svårt att förklara men jag hoppas du förstår) Det är sammanlagt 6 hål att borra. Om du börjar från bakre hjulhuset så är första hålet 3cm in på sidan och sedan är det 32 cm mellan varja hål. jag mätte inte hur långt det var från sista hålet till kanten på det främre hjulhuset men håller du dig till 32cm mellan hålen ska det stämma. Hoppas min lite krångliga förklaring hjälper annars är det bara att maila så kan jag rita upp en skiss som jag kan skicka... Christopher ///M535i BMWCS# 5041 Länk E65 Hamann är drömbilen #1 |
|
518i slow mobil |
Ok, förstår dock inte riktigt... Så du får gärna göra upp en skiss! Tack på förhand... Vad e det för storlek på hålen?? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.