|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag vill uppdatera min GPS kartor med nya versionen som är Europe Premium 2020-1 men vet inte är det East eller West som man laddar ner? Jag frågar pga att jag har laddat ner East version men kartor har inga detaljer, bara huvud vägar som visas!! Tack på förhand. | |
| Du ska givetvis ha West | |
|
Det är konstigt eftersom min föregående versionen var Europe East 2016-2 och den funkade bra. Jag ska ladda ner West versionen nu och installera den. Tack så mycket. |
|
|
Sverige ska vara med på båda, det är en massa överlapp, se tex Länk /M Mina bilar: Länk |
|
| I början installerade jag East 2020-1 men många detaljer fanns inte, jag ska prova installera West. | |
|
Jag har installerat West versionen och den är mycket bättre än East versionen. Det finns ändå små detaljer som inte finns. Till example mitt område har byggts 2016 men gatan är inte med på kartor!! |
|
| East och west avser Öst- eller Västeuropa antar jag? | |
| På West finns Ungern, Polen, Rumänien,, samt andra fd "östländer", så svaret på din fråga är nej | |
|
Kolla min länk. Sverige är ju identiskt mellan E/W. Sedan varierar detaljer i flera andra länder med slagsida mot öst respektive väst. /M Mina bilar: Länk |
|
|
Hej, Kan man möjligtvis installera både West och East? Eller måste man välja vilken av dem man vill ha? |
|
|
Antingen eller Går ej med båda |
|
|
Om vi tar till ex. Europe West Premium 2020-1, är den en standardiserad version eller finns det skillnader från ett land till den andra? till ex. Sverige vs. Tyskland vs. UK. Tack! |
|
|
Undrar även om det finns någon officiell sida som förklarar skillnaderna. Åker en del mellan Sverige och Finland. Frågan är vilket som fungerar bäst i dessa två länder. Eller är West exempelvis bättre i Sverige medans East i Finland? |
|
|
Hej. Hur får jag tag på Europe West Premium 2020-1? På min F25 X3 så har jag ECE Europe West Premium 2016-1 |
|
|
BMW__X3: Kolla denna tråden. Länk |
|
|
Okej tack för tipset! Jag har gjort batteribyte på min bil och gått in och raderat felkoder och registrerat batteriet men efter det har GPS slutat fungera. Den bara ”svävar runt”. Det går att skriva in adress och allt funkar som det ska. Under servicemeny så säger den att GPS är inte tillgänglig ..?? |
|
|
Hej BMW_X3! Jag skickade ett PM till dig! |
|
| Hur fick ni aktiveringskoden? | |
| Stromhu, jag kan hjälpa dig med fsc-kod om du inte har. Skicka pm | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.