|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Det är ju bra att alla kan ditt messnummer då... | |
|
Är det någon som vet om filerna till match up7 funkar till den nya match up8? har kablaget Match PP-BMW 1.7HIFI Mvh |
|
|
Jag är på väg att köpa en 330e snart med basic ljudsystem, årsm. 2022. Så jag går i tankar på att bara uppgradera dörrhögtalare först och senare eventuellt fortsätta till Hifi 676. Detta pga ekonomiska skäl. Jag har kikat på Match UP X4BMW-FRT.2 högtalarna. Frågan är hur mycket bättre det blir med uppgradering av dörrhögtalare fram/bak endast? |
|
|
Hej, hakar på i tråden. Har G21 2021 och tror att sitter i en s k hifi stereo. Låter ok- är inne på att som första steg lägga till en match 8dsp med kablage. @Sparc har den bilen du kikat på inga diskanter vid A-stolpe? |
|
|
sword: Tomt på A-stolpar tyvärr. Jag har kikat på massa olika 330e:s i 3-4 månader årsm. 20-22. De flesta till salu verkar vara bilar med Sport paket och bara basic stereo. Så även den jag till sist jag nyligen köpte. Jag kanske chansar på att diskant och mellanregister blir bättre med att uppgradera endast dörrar först i alla fall. Kräver en del deg och tid att uppgradera hela för mig med basic system. Dörrar borde vara gjort på 2 timmar eller så. |
|
| Sparc: Hej. Låter lite småtrist med sådan fin bil annars. Återkoppla gärna. Lycka till. | |
|
Hallåj, Jag bumpar tråden och kollar om det är nån här med 3-serie G21 som har kopplat in Match 7/8 DSP? Jag har hifi 676 systemet och diskanter i a-stolparna. Gärna om nån har en tunad map man kan få använda sig av. Haft andra bmw´s och då bytt alla element så det är väl dit det bär av nu när vansinnet börjat :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.