|
|
|
|---|---|
|
tjena jag har lite problem med min 318 -88... den startar lite olika...när det är riktigt kallt ute så startar den direkt...men när det är varmt ute så blir den genast svårstartad... jag funderar på om det är tändspolen eller tändkablarna som felar lite... det står i min handbok att man ska byta tändkablar runt var 2000:e mil... Tacksam för alla svar och tips jag kan få... Henk | |
|
Tjenare henke! Tack för att du svar på mitt problem,men jag tror inte att det är spolen som knassar utan fick tips om att det kan vara tändningsmodulen som håller på att packa. Den kostar runt en 6 hundring att köpa! Jag kollade på din fråga och undrar om den är svår startad även när du kört den varm på vinter då det är kallt ute, för det kan vara krångel på givaren till automat-chocken, kolla det !? /Oskar |
|
|
Tjenare henke! Tack för att du svar på mitt problem,men jag tror inte att det är spolen som knassar utan fick tips om att det kan vara tändningsmodulen som håller på att packa. Den kostar runt en 6 hundring att köpa! Jag kollade på din fråga och undrar om den är svår startad även när du kört den varm på vinter då det är kallt ute, för det kan vara krångel på givaren till automat-chocken, kolla det !? /Oskar |
|
|
jag tror inte den är så svårstartad när den är varmkörd på vintern...men är den varmkörd på sommaren och man låter den stå en timma så är man tillbaka på ruta ett igen... Henk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.