|
|
|
|---|---|
|
Behöver lite hjälp här, är det samma emblem på skuffen på alla M5 modeller, eller i a f de äldre? Kollar man realoem är emblemet på e39 två separata artiklar Länk men de ser onekligen exakt likadana ut när man söker på partnumret till e60 som har ett kombinerat nummer för ”M” och ”5”, Länk | |
| Någon..? | |
zcooter |
Sök reservdelar på ditt chassi nummer så blir det nog rätt grejer skall du se |
| Det är ju det jag gjort och länkat till på realoem men där ser ”5”an olika ut medan sök på bilder via tex Google ser ut att vara samma? | |
|
De "tecknade" bilderna i realoem kan ibland se väldigt konstiga ut i förhållande till verkligheten... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Rätta mig om jag har fel men nog har BMW haft samma typsnitt på sina siffror och bokstäver rätt länge nu?! Så med all sannolikhet så kommer ett emblem med bägge tecknen till en e60 passa utmärkt på din e39 som enligt BMW ska ha två olika artikelnummer. Kan även tänka mig att den lösning som finns för e60 är enklare för BMW att hålla koll på. Ett artikelnummer mindre. Och som sagts ovan så är bilderna inne på Realoem ofta "tecknade" och inte så välliknande alla gånger. Bättre är i så fall att googla artikeln och kolla på bilderna som kommer upp. Även Ebay har ju bättre bilder än realoem. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.