|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag tror att det kan vara skillnad på exvis Stockholm och en mindre ort inåt landet. I storstäderna är jag övertygad om att intresset minskat, men kan tänka mig att intresset lever bättre på glesbygden där bilen är mer självklar som transportmedel. Det blir ju också snabbt dyrt med bil i Stockholm. |
|
|
Just nu fyra registrerade E24 på Kungsholmen, visserligen har jag två st men ändå :) Det har aldrig varit så bra att ha bil i Sthlm som nu, pga trängselskatt så är det bara de med pengar eller prioriterat bilintresse kvar i stan. Det är fler bilträffar nu än för några år sedan, varje måndag på sommaren är det Årstaviken. Brostugan har sitt. Bil och Bulle har slagit igenom. Gärdesloppet blir större för varje gång. Klassikerträffen har fått byta plats för den har blivit för stor för Wenngarn(numera Skokloster). Näe intresset har inte minskat i Stockholm heller. |
|
|
Grelle Internet är en övergående fluga. |
|
|
För 10 år sedan så fanns bara autopower eller e34m5.se eller andra forum. Idag så finns det så otroligt mycket mera på andra medier som youtube. "upptäckte" hur mycket som finns på youtube och hur många man kan följa där som håller på med bilar. Skulle nog kunna sitta 3 fyra timmar varje dag för att hinna se allt som läggs upp där som bara handlar om bilar, barnfinds osv. Kan hålla med om att färre mekar med sina bilar. Samtidigt när jag var ung så hade vi råd med skitbilar, idag så tycker jag se 25 åringar med bilar för 300.000 och uppåt. Förstår att dom inte mekar med dom själva... Nej, oroa er inte. Bilintresset är lika stark om inte starkare än vad det var förr. Trevlig helg på er alla : ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.