|
|
|
|---|---|
|
Varje dag lägger min kärra in att jag ska navigera till jobbet på morgonen och navigera hem på kvällen. Detta gör den av sig självt??? Har det nåt med adresser att göra eller hur kan det bli så här? Så står det så här i portalen om jag loggar in i datorn: "GPS-positionsbestämningen i din bil är inaktiverad. Du kan endast aktivera GPS-positionsbestämningen i bilen." Och jag ser faktiskt ingen symbol för GPS i skärmen. Jag hittar ingen inställning för att aktivera/avaktivera detta heller? Bilen är en X5 M50d -19. | |
|
Antar att du har mobilen uppkopplad till bilen? Antagligen mobilens karttjänster/GPS som bilen använder sig av. Mvh |
|
| Du kanske har lagt in det tidigare och glömt att avsluta navigeringen med målflaggan. Prova annars att lägga in en helt ny destination så bör du se om den gamla avslutas. mvh | |
|
Som en vän till mig (som var försäljningschef på en BMW-ÅF): "Upprepad information i ConnectedDrive blir till statistik i Google". Det härnder mig väldigt ofta när jag kopplar in mobilen. Det händer dock inte att det går ut till navin. Dock har det hänt två gånger när jag haft kundbesök bokade (som då har varit inlagda i outlook-kalendern från jobbdatorn och sedan hamnar i iphone-kalendern) automatiskt hoppade upp i navin och frågade "Bekräfta resmålet?". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.