|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är i köptankar på en E90 330 LCI Har lite funderingar om ni som har erfarenhet kanske vill dela med er av er kunskap:) 1 Om man vill få mer ljud ur motorn, fungerar det att bara ta bort den bakre dämparen (antar att den har en mittre också) eller blir det mycket drönande då? Annars har ni tips på system som inte kostar allt för mycket? 2 Ni som har erfarenhet utav e90 med X-drive, hur fungerar driften i just dessa bilar, skickas den mesta effekten bak så man fortfarande kan ha roligt på vintern och eventuell bankörning eller understyr den mycket mer än en bakhjulsdriven? 3 Allmänna tips på vad man ska leta efter när man tittar på en? Någon som har erfarenhet hur bra en barnvagn med tillbehör får plats i bagaget? | |
|
Nu har jag ju diesel men X och LCI är lika. Ang barnvagn så får man plats med flera mdoeller av barnvagn men inte värsta skeppsvagnen. MItt tips är att köpa vagn efter att ha provlastat i bilen - men du ska nog inte räkna med att få in liggvagn på längden utan det är på tvären och packa annat runtomkring vagnen. Jag kör inte bana och söker inte ljudeffekter så det vet jag lite om. Apropå banåkning, jag kan sälja ett avmonterat H&Rchassie som satt på min då jag köpte den, men jag har låtit återmontera orginal. Länk (Missvisande bild då det inte är coilover bak.) Mina båda bakfjädrarna är av på sista varvet så de bör ersättas och säljer därför för 2500 + frakt. /Patrik /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.