|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har precis köpt en jättefin 330i cab - 08, men tyvärr saknar den vindavvisare. Någon som har tips på var man hittar en bra sådan för rätt pengar. Tyskland? Kanske någon som har en att sälja | |
|
Hej! Jag har en till övers, men en alternativ variant som gör att man kan sitta 4 pers i bilen. Länk Nypris, nästan 3000kr, jag säljer min för 2000kr. /Anders |
|
|
Hej Anders, Tack för ett snabbt svar och ditt erbjudande. Detta är en för mig ny variant av vindavvisare, som säkert har sina fördelar, men jag är ute efter den traditionella sorten. Tack i alla fall |
|
|
En original har jag sett för runt 2000 kr, lycka till! :) /Anders |
|
|
Hej Anders. När och var såg du originalet f ca 2000kr? |
|
|
Någon som testat den som Borka hänvisar till - en glasruta mellan nackstöden? Hur mycket tar den bort blåset i framsätet? Såklart bra att man kan sitta 4 i bilen men blir det blåsigt fram? En del av luftvirveln från framrutan hittar ju ner över baksätet och fram i framsätet, det skiljer ju en meter i vindriktningen på traditionellt vindskydd och nya lilla bakrutan.... Låter lite intressant för min E46a men också lite dyrt... Men är det inte 6serie-cabbar som har en ruta som åker upp underifrån på liknande sätt mellan bakra nackstöden? /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
Den susade för bi mig på ebay för en tid sedan. /Anders |
|
|
Hej Cabbeälskare letar du efter något liknande ? Länk Uwe |
|
|
Nu har jag fått tag i min delbara windstopper. Det blev Ebay.uk Pris inkl leverans ca 3,500Kr i skick som ny. 1 veckas leverans. Om någon annan söker så fanns där många olika till salu |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.