|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Bilen köptes för ca 940k. Idag såldes den för 925k har gått ca 2500mil. Då har jag också fått miljöbilsbonus på 70k men lagt ca 45k på v-däck. En utav mina bättre affärer på en bruksbil, sanslöst att gå plus på en bil. |
|
|
Grattis, bra affär och bästa BMW affärerna gör man på X5! Sanslöst bra bil dessutom! Jag har en sedan 1 månad. Köpte använda väldigt lätt beg 22” som blev pricken över i-et på många vis. Jag älskar min X5. Härligt att slippa tanka nu dessutom. Väldigt bra räckvidd för att vara laddhybrid. Vad blir det nu @Slippy? /Anders |
|
|
Jag inväntar min Tesla s(beställde i april) men verkade bli försenad så jag tog en privatleasing på 7 månader. En model 3 LR för 3000kr/mån på kampanjen som var i september. Inte helt nöjd med stolen som är lite kort i dynan, men så kom jag ju från en komfortstol på X5:an också. Beställde nästan en IX 50 men också seg leveranstid och nya miljöbilsregler. |
|
| Vilken kampanj var det? | |
| Vet inte vad den hette men kompisen försökte få samma i början på oktober då var den borta, det gällde färdiga "lagerbilar" med omg lev. (Eller det bra priset var borta.) | |
|
Tesla själva brukar ju inte köra några kampanjer. Var det nån annan aktör? Annars var det väl den vanliga kvartalshetsen. Intressant att de börjat med sånt där. Kan ju bli motsvarande läge i slutet av december. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.