|
|
|
|---|---|
Danne Umeå |
Tjena. Grabben är sugen på coils till sin e90 Vilka bör man satsa på utan att spränga spargrisen helt? |
|
Jag har en beg H&R sänksats 29177-3 avmonterad till salu. Den har suttit på min E91 330xD. Vet inte om det passar på din tilltänkta bil, det får du kolla. Ställbara dämpare fram & bak + fjädrar sänker 30-70mm fram och 20-50mm bak. Det tråkiga är att bakfjädrarna gått av, ett varv vardera så du bör skaffa nya bakfjädrar. Mer detaljer ser du här - på dessa bilder ser det ut som coliOVER även bak men de skriver ju att det är en "universalbild" så bak är det dämpare för sig och fjäder för sig i orginalfästena: Länk Mina delar ser mer ut så här - dvs inte coilOVER bak: Länk Länk Alla delar + justeringsverktyg inkl manualer i orginalkartong följer med. Finns i Karlskrona men kan även levereras i Kristianstad om det inte brådskar. Kostar annars kring 300 kr att skicka. Jag kan skicka bilder om du är intresserad. PMa mailadress eller mobilnr i så fall. Priside 2500 kr + ev frakt. /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.