|
|
|
|---|---|
|
1 Var viken lampa instrumentljus i Temp mätare BMW 320 i touring 2000 var köper man den 2 om man drar ur kabel ur luftmasse då går bilen bra och tänder inte motorlampa får ingen felkod på den ska man byta den med kabel i går bilen kass när den är kall kan man köpa en billig har den samma tillför tillfölhet 3 Vad för och var köper man relä till GS5 modul dörrlås var är den modulen plaserad i bilen SuneF | |
|
ÄR DET INGEN SOM SVARAR HÄR ??????? SuneF |
|
|
Det kanske inte är någon som vet. Men googla kan alla. Lampor: Länk GM5 grejer: Länk Luftmassemätare bör man nog köpa en tillverkad av något bättre märke typ Bosh, Hella eller liknade. Finns också på eBay men kolla här vad du har för originalartikelnummer: Länk Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
finns det instrument lampor i instrumetpanelen var sitter dom på e46 320 i 2000 har letat som en galning över allt på nätet SuneF |
|
|
Blir osäker nu men det kanske är så att på e46 är det LED lödda på kortet. Du får slita ut instrumentet och titta. Det går ganska snabbt: Länk Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
Har kollat Youtube och länken Men finner ej instrument ljus i tenpmätare Någon som kan hjälpa mig vet har sett hur man tar isär Men E 46 2000 blir inte klok vill köpa rätt lampa innan jag tar i sär BMW reservdelar säger att de inte kan hjälpa mig har. Inga delar till instrumentet finner inget i ome katalogen Hjälp hjälp Måste väl finnas någon som menat med det instrument |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.