|
|
|
|---|---|
![]() 49 M5 E61 Touring 07 -Individual Platinum.
Cadillac Seville Touring -Sedan 97 Lincoln Navigator 2003 |
Ni har väl tjatat färdigt om detta antar jag men jag kunde inte låta bli. Först trodde jag att bmw bara ville flörta med en ny designstudie för mässfolket men sedan så satte de tydligen igång tillverkningen med den designen, vad jag pratar om jo 7 seriens nya njurar som mer liknar ett gristryne utan öron. Man kan ju undra om de har förlåtit Chris och tagit tillbaka honom? Dock så verkar den nya designern ha lyckats riktigt bra med bakpartiet har inte sett en så snygg akter sedan e32,e34,e60-63. Men fronten ger en besk smak av skinka som inte leder till det där pirret av välkommen in till oss på bmw för att provköra nya 7 serien och designen inomhus verkar bara vara lite ansiktslyftning här och var med en ny touchscreen bak dock. ELLER VAD TYCKER NI?? Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det gasolycka? |
| Jag tror att bilderna ljuger något, och att 7-serien med sina njurar IRL upplevs som imposant och elegant i de rätta kretsarna. | |
![]() 49 M5 E61 Touring 07 -Individual Platinum.
Cadillac Seville Touring -Sedan 97 Lincoln Navigator 2003 |
Möjligt, men oftast till 99% så säger bilder mer än tusen ord. Jag tror inte att bmw den här gången kan komma undan med det som de gjorde 2006 med en ansiktslyftning efter fiaskot 2003 med 7 serien dock var njurarna vid det tillfället bättre medans övriga bilen såg ut som en koffert, bmw låg kanske lite i förväg när det gällde design då, och försöker sig på det igen. Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det gasolycka? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.