|
|
|
|---|---|
|
Förra året köpte jag ett paket där i princip alla tillgängliga tjänster ingick. Tänkte förlänga den nu under Black Friday men det gick inte trots att tjänsten går ut nu på fredag (dvs. mindre än två veckor). Jag kunde förlänga RTTI utan problem men på USB kartuppdatering står det att tjänsten inte är tillgänglig för min bil. Jag la in den senaste tillgängliga kartuppdateringen NEXT 2020-1 för någon månad sedan. En annan märkligt detalj är att jag inte fick någon påminnelse att förlänga tjänsten. Är det någon som har någon rimlig förklaring förutom faktum dvs. att de inte stödjer min bil längre av någon anledning? | |
| Jag kan inte säga vad ditt problem är, men jag har en F30 2014 med Next och när jag checkade på Black Friday-erbjudandet igår så var kartuppdateringar, RTI mm tillgängliga till min bil. Har tidigare haft en treårsprenumeration som löpte ut för ett par månader sedan. | |
| Tack för info | |
|
Mina kartor gick ut den 29/11. Det står att man kan förlänga 14 dagar innan, men jag kunde heller inte förlänga igår, däremot idag. Deras definition på 14 dagar är nog inte samma som resten av världen. Tyvärr verkar BMW ha världens sämsta itavdelning och är det samma människor som ligger bakom dessa funktioner som connected drive appen är det inte konstigt att det ej funkar. |
|
| I dag kunde även jag uppdatera. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.