AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
920

instalation av INPAv5.02_EDIABASv6.47

wi
74
wipwip
528ia touring 1997
skulle vilja ha lite hjälp med att installera ett program för min bmw , har köpt kabel K+DCAN (inpa compatible) med programvara BMW_INPAv5.02_EDIABASv6.47(+Crack)
men har försökt lite gran men får inte till det ,jag har windows 10 i laptoppen som jag ska ha de i , tacksam för alla svar
wi
74
wipwip
528ia touring 1997
några stackare finns det väl som kan hjälpa en med detta .
Hej,

Tycker att jag känner igen ditt problem från en annan tråd, där du tagit upp detta. Och där OlaO sa att det utan en vettig installationsbeskrivning är ganska kört? Fast så skrev han inte riktigt, bara antydde, om ens det, att varianterna på nätet är både otaliga och opålitliga. Gäller både kabel och mjukvara, om du frågar mig.

Min första version av INPA köpte jag som novis. Den krävde att jag först installerade en virtuell dator och därefter vidtog en väldigt komplicerad fortsättning. Fast det blev faktiskt bra till sist, det medges.

Men senare köpte jag Olas grejer till en annan dator. Både kabel och mjukvara. Snacka om skillnad! En rak och enkel installation under W10.

Om du vill, bjuder jag gärna på installationsanvisningen till min första version av INPA, den under VM. Osäkert om den leder till målet för dig, men om du har lust att prova, är det ju ditt nöje. PMa mig i så fall din e-adress, så skickar jag instruktionen.

Men om du vill vara rationell och bita i det sura äpplet, satsa på OlaO's INPA. Då får du dessutom hjälp på vägen.

/Lennart
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Håller med lenwib!!!
84
235
84jr0
523iA Touring M-sport -11
Vad är det som inte går? Vad får du för felmeddelande? Svårt att hjälpa utan att veta mer än att det inte går.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.