|
|
|
|---|---|
|
Oftast när det är för bra för att vara sant > så är det INTE sant > och en ny myt är ute i cybervärlden...... något bättre research samt en dubbelkoll / bekräftelse bör man kunna förvänta sig från en sån deltagare i mediavärlden....... här har man uppenbart enbart övertagit en artikel från en annan deltagare i media-världen utan att kolla sanningshalten med BMW eller annan som bör känna till hur det förhåller sig..... - Länk - vad som syftas på är inte en riktig F1 motor (!) men den V12 BMW motorn som satt i McLaren F1 sportbilen.....;) | |
|
Rubriken på den artikeln, "BMW har en M5 E34 med McLaren F1-motor i sina gömmor", kanske är lite sensationell men onekligen hette ju bilen McLaren F1. Det stod ju inte att den hade en Formel 1 motor. |
|
|
Kane@ Du har helt rätt. I DET avseendet blev rubriksättningen för mitt inlägg FEL. Det gick tyvärr inte att ändra på längre när jag väl märkte det. För att rädda vad som räddas kan, så skrev jag den nedre delen av mitt inlägg, den nedanför ,länken’ till den åberopade artikeln. - Som ytterligare förklaring vill jag gärna säga > jag har inte någonting emot alls, att en sådan bil funnits eller till och med finns kvar, vore jo spännande. Jag tillåter mig bara att tvivla på det och att den i så fall har kunnat hållas ,hemligt och gömds undan’ under så lång tid.....;) |
|
|
m5board reference - same subject - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.