|
|
|
|---|---|
|
På min f31 lyser alltid en liten varningstriangel. Den är ”ovanför” mätaren för den aktuella förbrukningen och precis under 6:an på varvräknaren. Har bild men vet inte hur man laddar upp! | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Instruktionsboken förklarar dessa saker ingående och detaljerat (än så länge men det ändras nog med tiden ska ni se). Om jag tror det är det du menar så betyder det att du har ett eller flera meddelanden (toggla på blinkersspaken tills det står Check och tryck på BC knappen så kan du toggla igenom dina meddelanden). Det är den här lilla varningstriangeln (mellan odometern och trippmätaren) du menar - eller hur? Länk Det vanligaste är att man laddar upp sin bild på någon av alla bildforum och lägger in länken här. Du kan även PM'a mig så kan jag lägga upp den åt dig. |
|
Denna? Länk Kolla i iDriven under Bilinformation och under Fordons status så finns det också en triangelikon, där listas alla fel som kan trigga symbolen. Symbolen längs ner till vänster: Länk /P-O |
|
|
Tack för svaren, det är den symbolen P-OA länkade till Hittade dock anledningen, det var för att den varnade för dåligt batteri i fjärren! Nu är det löst. |
|
|
Perfekt, hade också problemet att min förra 520d varnade allt som oftast, frugan kom alltid in och sa "nu är den där varningssymbolen uppe igen", och så var det bränslereserv som den varnade för :) (När den kom upp så kunde man köra ca 160 km vilket är mycket här nere i Skåne, det är från Malmö till Helsingborg ToR utan problem t.ex...) /P-O |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.