|
|
|
|---|---|
|
BMW 320I LIM MJ01 Jag behöver hjälp, har hamnat i ett problem jag inte blir klok på. Det går inte att använda fjärrkontrollen till varesig låsa eller låsa upp bilen numera, och försöker jag låsa bilen med nyckel, låses allt, bara för att direkt låsa upp igen. sitter jag dock inne i bilen, med dörrarna stängda och låser med knappen inne i bilen, så stannar alla lås låsta tills jag trycker på knappen igen. Nån som har något tips på vart jag ska börja leta efter problemet ? | |
| Hade liknande problem med bagageluckan, hur jag än försökte stänga den elektriskt eller manuellt så öppnades den. Det visade sig att knappen på nyckeln hade fastnat i intryckt läge. | |
| jag va lite rädd för att det skulle vara det problemet, så jag delade nyckeln, la sändardelen inne i huset (utanför räckvidd) och testade med samma resultat. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Låskistan på förardörren gissningsvis ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Håller med Hasso! ///Micke |
|
|
Hade samma problem på min E46, men den nöjde sig inte med att bara låsa upp.. Nejdå, här skulle minsann vädras oxå så alla rutor och taklucka öppnades.. Intressant att använda bilen och parkera ute på gatan i stan och inte veta om bilen står kvar, eller om kanske bara rutorna är nere.. Eller, faan, det ska regna..... ///Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.