|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag känner konstiga vibrationer i min e61. Det vibrerar i växelspaken när man står stilla, men när man kör så känns ingenting. Om man däremot kör och trycker ner kopplingen och rullar på tomgång så kommer vibrationerna som då känns i hela bilen. Samma om man lägger i friläge och släpper upp kopplingen när man rullar. Någon som har några idéer om vad det kan vara för fel. Har haft dessa vibrationer ganska länge nu utan att orka bry mig, men ska nu sälja bilen och vill få ordning på det innan. Vibrationerna har legat på samma nivå hela tiden, Alltså inget som blivit värre och värre.. | |
| Gått långt? Motorfästen ligger ju nära till hands. Vibrerar motorn onormalt mkt om du kikar under huven? | |
| Bilen har gått 24000 mil, vibrerat sen 20000 mil :p är ju dom vacuumstyrda motorfästena på den bilen, båda är bytta utan resultat.. jag vet inte hur mycket motorn ska vibrera, men vibrerar gör den ju. Är en diesel ifall det spelar nån roll | |
|
Hej Johnny! fick du någonsin ordning på dina vibraitoner? Har samma fenomen och behöver hjälp... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.