|
|
|
|---|---|
|
Jag hämtade ut min bil idag efter en veckas frånvaro. dom skulle lacka om kofångaren och när jag har hämtat den ser jag att det är en liten bubbla fter ett damm/sand korn under lacken. Den var lite "apelsinig" oxå men inte mycket. såg att bakre kofångaren e lite jämfört med det som är plåt på bilen. så skall man aceptera sådant?? | |
|
Nej! Be verkmästaren på verkstaden att de fixar till det. Mvh |
|
| Solklart NEJ!!! | |
|
asso du menar att den har en liten plupp typ? en prick som sticker upp asso en enstaka sådan tycker jag man får räkna med vid omlack och att lacken blir lite apelsin också. skall de göra ett jobb utan apelsin skulle självriskerna vara det dubbla minst. men sen beror det ju på hur omfattande "skadorna" är. och om jag ej har helt fel så måste försäkringsbolaget godkänna en omlackering efter inspektion för att de skall stå för kostnaderna för ännu en lackering. och en liten plupp godkänner de säkert inte. |
|
|
Man försäkrar för att få bilen återställd till det skick det var innan skadan skedde eller?? Så om blir INTE hade apelsinlack innan, varför aceptera det efter en skada?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.