|
|
|
|---|---|
|
Tycker i så fall att BMWPower skulle få en sådan! Vilket kanon jobb dom gör med siten! Allt man behöver och så kan man ju fråga om vad som helst, det finns alltid nån som kan svara. Fortsätt i samma stil grabbar och töser! // Ich löven BMW M5 I LOVE Länk Har du problem att få snurr på tillvaron? Använd turbo - mer fusk mindre njutning! -=$¤CimmenpoweR¤$=- | |
|
Håller med! let the Best Machine Win! |
|
M-Mag |
Instämmer till 100%. Detta är helt klart den bästa hemsidan jag känner till. Inget nonnsens. varit inne här varje dag sedan jag köpte BMWn i sommras. "Your Toyota is not fantastic." |
|
Mycket bra hemsida... Dock ett uråldrigt forum utan några som helst tekniska finesser, något jag skulle uppskatta för att göra sidan komplett... |
|
|
bmw_m6: Ja det finns "oscars" för hemsidor men bmwpower kvalificerar sig nog inte in i någon kategori. Wald: Vad saknar du för något? |
|
|
Snickrar själv en del hemsidor, med ruggebudget, utan att ens komma i närheten av den kommunikativa fullträff som BMW Power blivit. Vilken idiot som helst kan i princip göra en "bra" sida, men att göra en som får trafik är f*n så mycket svårare. Copy. Vet bäst. alltid. ;-) |
|
|
Content is king. ps. era kunder kanske borde tänka över val av byrå för nästa projekt isf ;)) |
|
|
Onejdå, vi e ju himla goa å duktiga ju. å flinka å prexisa åxo. kolon och stort d. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.