|
|
|
|---|---|
| Hej, jag letar efter "stora m-paketet" till e30 vet nån vart det säljs och vad det kan kosta nytt/beg? är det nåt problem att sätta på det på en 323 86:a? | |
|
Sök på t.ex "m-paket" under Delar Säljes på BMWBörsen här på BMWPower så kanske du hittar nåt som du vill ha. Mvh / Malte |
|
|
Är det till en 2 eller 4 dörrars? Vilken färg har bilen? Kanske vet ett till salu.. Bengan Länk |
|
| det är en 2 dörrars och färgen spelar ingen roll för jag ska lacka om bilen om jag hittar ett sånt paket annars är bilen "mörkgrå" enligt reg. beviset (mörkgrå metallic i verkligheten). vem kan tänkas ha ett till salu då?? | |
|
Synd,jag kunde fixa ett paket till en 4-dörrars eller touring. Hoppas jag hittar ett.. bengan |
|
| det va ju synd... men passar inte fram o bakkjolen 2 dörrars versionen? men det är väl inte så kul för den som säljer att sälja halva kjolpaketet... eller? (är intresserad om det passar!) | |
|
Fram o bakdelen passar utan problem. Det beror på vad du ger.....? Paketet är Diamantsvart iallafall.. Maila vad du ger.. Bengan |
|
|
Jag har en 323i -84 renoveringsobjekt som inte är riktigt klart bilen är nylackad -00 och den har inte rullat en mil sen dess till bilen har jag komplett (olackat ej ditsatt) m-tecnic paket med kjolar, front och bakspoiler har även Hadtge vinge mycke snyggare än m-vingen och ögonlock har bytt alla bussningar och bromsar (skivor klossar) även alla stötdämpare och ny sänknigssats.. plus mycket mer. jag vill ju sälja hela bilen som den är fel på bilen är den har ett bensinläckage men om det är tanken eller nån slang vid tanken vet jag inte den läcker inte när den står stilla bara väldigt lite när man kör knappt märkbart. ring om du är intresserad Länk ps! fel första bild pris 15000kr men det kan ju diskuteras MVH Fredrik 0703804713 Fredrik.D |
|
|
Bengan >> vad vill du ha för dom? |
|
|
bengan: Maila mej på Drullen80@hotmail.com om du kan fixa bakpoilern till mej, till de stora M-paketet (E30) MvH:Daniel Varför ligga på hålet ? När man kan vara ute och köra bmw och leta hålor =) |
|
| Sakerna är sålda...tyvärr.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.