|
|
|
|---|---|
|
En vän till mig fick sin BMW 740 stulen idag vid Gullbergs strandgata i Göteborg. Den är svart med ljusbeige skinnklädsel. Är det någon som vet något om denna bil snälla hör av er!!! | |
|
Övriga kännetecken, fälgar av vilken typ, mobil/ gpsantenn, årsmodell? Tipsa din vän om att lägga en hittelön till bilen så kanske folk får en morot, vad vet jag. Asken |
|
|
Tack för tipset Asken ;-) Årsmodell -95 kryssekerfälgar 16" hittelön utlovas! |
|
| Registreringsnummer ESE 714 | |
|
mer information tack! Bor i gbg själv så man kan håller ju ögonen öppna. Är det en E32 eller E38? Det är ju det viktigaste att veta om man ska hålla utkik... ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
|
glöm mitt tidigare inlägg =( i all trötthet läste jag inte vidare i tråden... ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
| Jag lovar att hålla koll, hoppas att den kommer tillrätta igen oskadd. | |
| den har inte kommit tillrätta ännu...schysst att ni håller utkik! Tjuven hade gått in på hans kontor och snott nycklarna och åkt iväg med bilen som var fullpackad med kläder.... | |
|
Hej! Bilen har blivit hittad på Hisingen. Alla kläder borta, men bilen är intakt. Skall lämnas in på recond nu... Ni kan sluta hålla utkik... Mvh Gunnar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.