|
|
|
|---|---|
Bmwboy |
hej hej . Undrar hur mycket man kan sänka en E36 coupe med däcken 235/40/17 utan att man måste modifiera bakskärmarna . |
|
Det beror på hur mycket fälgarna bygger utåt..men du kan nog ta två varv på fjädrarna tror jag..men som sagt kolla det där med fälgarna först. MVH Calle Danielsen |
|
|
Jag har 19" are på min E36 och dessa är 9"breda och den är sänkt 3cm och det tar inte så du får nog ha en bred fälg om du inte skall kunna sänka mycket. Men bmwcalle har rätt, kolla vilen bredd du har och sedan är det bara att sänka. Jag kan fixa en komplett sats som sänker 60/35 eller 60/50 med ställbara dämpare av sportmodell för 6500kr med frakt till dig om du vill. Skall du sänka mycket så satsa på ett komplett kit med annpassade dämpare, bara ett tips! MVH sunken Intresserad så slå en pling på 070-2772386 |
|
Bmwboy |
Tack Sunken !! Har redan en sats som är på väg till mig 50/20 . Synd att jag inte fråga tidigare annars hade jag tat den satsen som du erbjöd . Kan du fixa bromsar i fram kanske och till vilken pris. Mina fälgar är 8" breda . mvh bmwboy |
|
Bromsar kan jag fixa men för närvarande har jag bara från Mov´it och dessa är ju inte gratis. Vad hade du tänkt dig för något? Ska få svar från Tyskland på hålborrade eller slitsade skivor med lite andra belägg som skall vara bättre och passa till orginal ok;en, dessa kommer att ligga rätt i pris om det vill sig väl. Jag återkommer när jag vet mera. MVH sunken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.