|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska försöka fixa fram ett partikelfilter till brorsans bil. Bilen är en 320D årsmodell -2010/11. Nån som kan hjälpa mig att hitta rätt filter till ett bra pris. Verkar finnas en uppsjö. Och två tre olika på realoem. Tack på förhand! | |
Transocean |
Hör med dom här t ex Länk |
| Tack! Grymma priser! | |
Transocean |
Ja för 5 -10 år sedan kostade ett partikelfilter ca 400€ i Tyskland så dom verkar ha gått ner en del, schysst |
|
Hitta en guide på en snubbe som gör bytet på youtube: . Verkar ju vara relativt enkelt. Fråga en verkstad här i Gbg vad som ville ha 4500:-!! för jobbet,går ingen nöd på verkstäder. Vilka jävla priser dom tar,löjligt!! Hitta en annan som tog drygt 2800:- får bli det. Hade gjort jobbet själv om jag inte haft problem med fingrar och händer. |
|
|
Bytte precis partikelfilter på min 320d 2009.. Gick helt ok när man tog det lugnt. Men 2800:- är ett bra pris att göra det för. Är nog vad jag skulle ta för att göra det. |
|
| Jo det e väll dryga 2h jobb 2800:- på verkstad. 4500:- tycker dock jag e saftigt. Då killen gör det hemma i videon på dryga 2h ink filmning. Och han har inte gjort det innan. Glad iaf att jag hitta en verkstad med vettiga priser. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.