|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja enligt newtis beskrivningen ska det vara här :Länk eller; Länk eller; Länk ingen av de på plats! sjukt.... |
|
|
Jätteskumt. Jag skulle koda bort rdc och koda in rpa istället och sedan slippa bekymmer med krånglande sensorer och moduler. www.facebook.com/bmwkodning |
|
| @efe. Har någon stulit dem ? | |
|
Oj det tänkte jag inte på! Det tror jag inte men man vet aldrig, jag ska kolla om jag hittar kontakten till de isf. @ haack: kan vi koda bort det själv? Carly hade inte det funktionen. |
|
| Jag kom på att jag hade färgat bromsoken ett par dagar innan den börja krångla, tror ni att det kan påverka? | |
|
Carly duger inte tyvärr, du behöver esys och en enet-kabel. www.facebook.com/bmwkodning |
|
| var kan man ladda ner den? hur hittar jag enet kabel som synkar riktig med den? | |
|
Kabel köps på typ ebay, köp inte den billigaste. Esys laddas ner på typ bimmerfest.com. Guider hur du installerar programmet och guider hur du kodar finns där också. Det skulle bli en hel roman om jag försökte förklara här hur du kodar, men har du frågor så får du givetvis ställa dom. Mvh www.facebook.com/bmwkodning |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.