|
|
|
|---|---|
|
Har lagt en sökesannons på ett baksäte till min 5serie kombi. Genomslagskraften i annonsdelen är inte så stor så hoppas att nån kanske ser här istället. Svart skinn med elvärme är kravet. Mina pojkar har vuxit ur bilstolarna och jag tänkte skämma bort dom m värme i baksätet. Har en kontrollpanel liggandes sen tidigare så det är sätet med kablage jag saknar. Försöker hovra bilskrotarna men hittills inte fått napp. Hoppas du har en reservdelsbil... PM el svara i tråden. Tack Mats | |
| Intressant projekt, Kommer det att funka med endast konrollpanel och stolarna? Behövs det inte kodas och modeul och grejer? | |
|
Tack. Ja spännande. Förmodligen mer krångel än jag kan fantisera...Hoppas att det inte ska stranda på nån modulhistoria. Läste på ett am el br forum om nån tjomme som eftermonterade själva värmeslingan under skinnet i sitt baksäte. Förvisso eftermarknadsslinga. Ska ge det ett försök. Hoppas hitta säte här hemma så slippa frakt från Tyskland. |
|
|
det är märkligt att inte eluppvärmt baksäte är mer standard, iaf på nordiska eller cold climate versioner. jag har sätesvärme bak på båda mina e61 och kan inte begripa att det inte finns på fler |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.