|
|
|
|---|---|
|
Fundering på att köpa en m135. Är det någon fara att köpa en som gått 10.000-13.000 mil, några saker som brukar fela på dom som man bör tänka på? Eller ska man pynta 30-40.000kr extra för en med mindre mil. | |
| Inte hört om några modellspecifika fel alls så jag tror inte du behöver vara mer orolig än för andra modeller. | |
| Rullar några M135i med 250 000 km. Effektuttaget per cylindervolym är modest. | |
|
Jag tycker du ska leta efter en med navi. Den stora skärmen höjer intrycket i interiören enormt. Men det bästa valet jag gjorde på min bil var den manuella lådan. Gillar man automat så ska man ta det, men det är en ren fröjd att spaka den själv. |
|
|
Köpte just en M135i och kan inget annat än att rekommendera det. Håller med om att stora navi gör mycket i kupén. Hade också gärna haft en manuell men tycker även att automaten passar bilen väl. Är man orolig över milen kan jag tipsa om att If’s stora försäkring har maskinskada 10 år/15000 mil. |
|
| Hade stora navin på min M135 lci och den väljer jag aldrig bort. Men den extrautrustning jag rankade högst för utom HK ljudet är back-kameran. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.