|
|
|
|---|---|
|
Hallå alla kunniga ! Sitter i en riktigt rävsax här! Skulle sälja min BMW i somras och såklart när jag ska besiktiga den så ballar alla lampor ur. efter många timmars felsökande av kontakter och dylikt så har jag kommit fram till att det måste vara LCM Modulen. Är ju rena djungeln att söka efter någon som kan "laga" den någonstans och ännu svårare att beställa en begagnad av exakt lika modell. Så nu undrar jag om någon av er kan hjälpa mig hitta något ställe som lagar eller om jag kan beställa en ny/begagnad Står följande på LCM modulen jag har "BMW 6 932 559. LEAR LCM-4 A MVH Petter G | |
|
fick inte med all text på slutet och hittar ingen knapp för att skriva om inlägget så detta ska stå på slutet Står följande på LCM modulen jag har "BMW 6 932 559. LEAR LCM-4 Auto-LWR 31441" // PetterG |
|
|
He, om du har xenon så borde någon av dessa fungera. Du har inte ett liknande nummer på din nuvarande? Länk Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
Hej, Googla "BMW 6 932 559". Där finns både begagnade och åtminstone en som lagar. Det senare kanske kan vara att föredra, då det borde elimera behovet av inkodning till din bil. Fast Ola har kanske bättre förslag... :) /Lennart |
|
|
Ha ha Lennart ;-) Ja köper man en beggad behöver den kodas in vilket är lätt med: (jäv) Länk Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Olika på sedaner och Touringar konstaterade jag. har en ny liggande med den är till sedan. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.