|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
@swedishviking : Det låter ovanligt högt, låter inte rimligt. Blev toknyfiken på den där klisterlappen nu! Du kan inte ta en bild på den och slänga upp, eller bara PM'a mig så fixar jag det! Kanske är det en 116d ed? @swedishvikingVad är de sju sista siffrorna på ditt chassinummer? Miljöbilsstatus? Olika instanser i vårt samhälle har olika definitioner av detta. Men gissar på att det är den 5-åriga skattebefrielsen man får om en ett fordon uppfyller särskilda miljökrav. Egentligen är jag så trött på det politiska sandlådespelet kring miljö och fordon att jag är nära att spy just nu, måste hämta papperskorgen... |
|
Ha ha, håller med dej. Jag svor att inte köpa en dyrare bil än jag kunde ha råd att förlora eftersom vår regering mycket väl skulle kunna göra den värdelös över en natt. Men några driftsstopp på mina e46 och en sviktande rygg så står man här med en tämligen ny miljövidrig diesel ;) Återkommer med bild på dekalen. Hoppas du mår lite bättre nu. ;) |
|
|
tycker synd om er som måste rådfråga frugan, lol min har inget att säga till om när det kommer till val av MIN bil, hon får nöja sig med sin lilla Honda. däremot har jag inga åsikter om hur hon inreder här hemma.. |
|
| Candywhite - vilket bull.... | |
|
Miki nope, varför skulle det vara bullshit, hon har sin och jag min. Bilen är något jag är passionerad över, det har hon respekt för. Hon har dock fått prova när jag fått ett par öl för mycket, annars låter jag ingen kladda i min bil när jag inte e där. Lämna bilen på service är rena rama rysaren för min del.. |
|
| Det är ju sambon som ska ha bilen. | |
|
Fan grelle, jag får läsa igenom tråden ordentligt.. My bad |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.