|
|
|
|---|---|
| Hej! Har just köpt en G31 årsmodell 2018 och jag har har märkt att det inte finns någon dödavinkel-varnare i sidobackspegeln? Trodde det var standardutrustning. Någon som vet hur det ligger till med det? | |
|
Länk Tror det hör till 5AS Driving Assistant för 10,7'. |
|
Transocean |
Precis, det kostar pengar. Jag valde bort detta tillval då jag anser att det enda riktiga är att vrida lite på huvudet :-) Bra träning, man blir inte så stiv i nacken samt mycket billigare och inga dumma lampor som blinkar gult/rött VARJE gång en bil kör förbi. |
| Känns ju som en rätt basic säkerhetsgrej som borde ingå som standard på en bil i den här prisklassen. Standard på många andra märken... | |
Transocean |
Som begagnadbilköpare bör man ju i alla fall alltid säkerställa att utrustningen på den tilltänkta bilen motsvarar egna krav. När jag sålde min 2008 Citroën C5 skickade köparen en bekant med tre kompisar för att kolla bilen. Den bäst dokumenterade bilen nånsin blev slutsatsen när dom sett mina bilder och videor från allt jag hade gjort med bilen servicemässigt. Pengarna kom på kontot och bilen hämtades. Efter en vecka ringer köparen och undrar varför bilen inte har dragkrok!!!! Så kan det gå.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.