|
|
|
|---|---|
|
Är sugen på att hitta en bra 118iM eller 120iM (2016-2019). först och främst är det någon som har erfarenhet av chipp till dessa bilar? 118i 1,6t ska ge 210hk enl svensk motoroptimering (hur vet man om det är 1,5T eller 1,6T?) 120i BSR lovar 284hk!! (stämmer verkligen detta?) Tanken är att få en snabb rolig och praktisk bil som möjligt. Men till ett bra pris. Tyvärr är det lite olika bud på både bilskatter och trimsatser, så jag är lite vilsen. Kan något vägleda mig? | |
| 118i 2016- har 3-cyl 1,5l motorn. Den verkar ha klart lägre potential än 1,6 motorn som användes fram till 2015. 120i 2016- är å andra sidan väldigt ovanlig och kan bli svår att hitta. | |
|
Jo att 120i är ovanliga har jag konstaterat. Alla verka dessutom vara automat. Jag noterar även att det verkar kommit ett facelift i cockpit -2018? då de bilar från 2016 har annat interface i displayen och annat instrument för hastighet och varvtal. Tyvärr har jag inte sett någon >2018 med M paket utan läder, vilket jag helst skulle vilja va utan. Vet ni om det finns? |
|
|
Stämmer att inredningen uppdaterades till MY2018. BMW hade erbjudande på 120i med automat och läder och det är väl dom som finns ungefär... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.